veljavni od 1.5.2020

Osnovni namen

Splošni pogoji spletne trgovine LABI so sestavljeni v skladu z Zakonom o  varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZeKom-1).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine LABI, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med LABI in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Spletna trgovina ima pravico spremeniti pogoje poslovanja s posodobitvijo te objave. Tovrstne spremembe pogojev so za uporabnika zavezujoče.

Identifikacija prodajalca

Upravljalec in prodajalec izdelkov v spletni trgovini LABI je podjetje Goran Vadlja Kamenjašević S.P. (v nadaljevanju ponudnik).
Naziv podjetja: Goran Vadlja Kamenjašević S.P.
Naslov in sedež podjetja: Prešernova 4, 3320 Velenje, Slovenija
e-mail: naroci@labi.si
Spletna stran: www.labi.si
Matična številka: 6949312000
Davčna številka: SI30862574
Podjetje ni davčni zavezanec

Opredelitev pojmov

LABI je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje Goran Vadlja Kamenjašević S.P.., Prešernova 4, 3320 Velenje

Kupec je vsaka pravna ali fizična oseba, ki je v spletni trgovini LABI opravila nakup.

Kupec ob zaključku vsakokratnega nakupa potrjuje, da sprejema splošne pogoje poslovanja objavljene na tej strani in druge objavljene pogoje ter spremembe, ki jih bo upravitelj objavil na teh straneh.

Delovni čas podjetja Goran Vadlja Kamenjašević S.P. je vsak delavnik med 7 in 14 uro.

Uporabnik je vsaka pravna ali fizična oseba, ki pregleduje in/ali nakupuje vsebine v spletni trgovini podjetja Goran Vadlja Kamenjašević S.P.

Registriran uporabnik je vsaka fizična oseba, ki se je v spletni trgovini registrirala kot registriran uporabnik.

Prodajna ponudba je ponudba, ki jo predstavljajo izdelki, predstavljeni na spletnem naslovu spletne trgovine.

Jezik poslovanja je slovenski. Prodajna pogodba med kupcem in prodajalcem je sklenjena v slovenskem jeziku.

Sedež prodajalca Goran Vadlja Kamenjašević S.P. je na naslovu Prešernova 4, 3320 Velenje.

Dostavljavec je delavec dostavne službe, ki kupcu, kateremu je bilo blago poslano, po pošti izroči pošiljko.

Registracija

Za uspešen nakup je registracija kupca zaželena, ni pa obvezna. Vneseni podatki bodo varovani skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in se ne bodo uporabljali za noben drug namen, razen za obdelavo kupčevih naročil.

Ob registraciji v spletni trgovini LABI obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Z registracijo, prijavo na e-novice ali izvedenim naročilom obiskovalec postane uporabnik. S tem, ko uporabljate spletno trgovino LABI, prav tako pa tudi s prijavo in registracijo na spletnem mestu, se šteje, da ste kot uporabnik seznanjeni s splošnimi pogoji uporabe in jih v celoti sprejemate. Splošni pogoji uporabe se nanašajo na vse oblike uporabe spletne trgovine in na vse oblike interaktivne komunikacije, ki jo omogoča spletno mesto. Za uporabo spletnega mesta med drugim šteje tudi dostop do spletnih strani in drugih vsebin v okviru spletnega mesta, uporaba funkcij in storitev spletnega mesta, prav tako pa tudi prenos datotek in drugih vsebin iz spletnega mesta. Spletno mesto LABI si pridružuje pravico spremeniti te splošne pogoje uporabe. Uporabnik se zavezuje, da bo občasno na spletnem mestu preveril, ali so se splošni pogoji spremenili. V primeru, da uporabnik s spremenjenimi splošnimi pogoji uporabe ne bo več soglašal, mora takoj prenehati z uporabo spletnega mesta. LABI ne prevzame odgovornosti za nedelovanje oziroma zaprtje spletnega mesta.

Ponudba artiklov in cene

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba v spletni trgovini LABI ažurira in spreminja pogosto in hitro. Vse cene v spletni trgovini LABI so objavljene v evrih (EUR) in veljajo do preklica. Predstavljena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru 100% plačila po predračunu, z nakazilom na TRR. Spletna trgovina LABI si pridružuje pravico, da določenega izdelka ni na zalogi in ga ni več možno izdelati, kljub temu, da je objavljen v spletni trgovini LABI.

Podjetje Goran Vadlja Kamenjašević S.P. ni zavezanec za davek na dodano vrednost. DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti, veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenim načinom plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo.

Dopuščamo možnost napake pri vnosu tehničnih specifikacij artiklov. Slike artiklov so delno simbolične. Ker se izdelke ročno šiva, se lahko zgodi, da minimalno odstopa od izdelka na sliki. Za morebitne nejasnosti ali vprašanja nam pišite na naroci@labi.si.

Dobavni roki

Vse izdelke, ki so prikazani v delu spletne trgovine pod imenom “trgovina” šivamo po naročilu. Rok dobave je večinoma 10 DELOVNIH dni od prejema plačila. V kolikor bo rok dostave izjemoma daljši, vas bomo o tem obvestili.

Vsi izdelki, ki so prikazani v delu spletne trgovine pod imenom “na zalogi” so na zalogi in so na voljo takoj. Rok dobave teh izdelkov je večinoma 7 DELOVNIH dni od prejema plačila. V kolikor bo rok dostave izjemoma daljši, vas bomo o tem obvestili

Za izdelke, ki so delani po naročilu, je rok dobave različen in traja od 10 pa do 30 dni ali izjemoma lahko celo več.

Predlagamo, da nas pri naročilu izdelkov, ki niso na zalogi kontaktirate na naroci@labi.si. Z veseljem vam bomo povedali, koliko časa je potrebno čakati za želeni izdelek.

V primeru, da posamezen izdelek ne bo več na zalogi, bomo to jasno označili ob sliki izdelka. Izdelka v tem primeru ne morete dodati v košarico.

Postopek naročanja

Na straneh “trgovina” in “na zalogi” so predstavljeni izdelki, ki predstavljajo prodajno ponudbo v spletni trgovini LABI.
Ob vsakem izdelku je simbolična slika izdelka in opis izdelka. Kupec lahko naroči izdelke, ki so prikazani v spletni trgovini ali odda naročilo za izdelavo določenega izdelka, ki je oblikovan po njihovih željah. V tem primeru svetujemo, da nas pred oddajo naročila kontaktirate na naroci@labi.si, kjer se bomo dogovorili o vaših željah.

Kupec izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščene v kategorijah. Naročila sprejemamo preko nakupa v spletni trgovini LABI in preko e-pošte naroci@labi.si.

Naročanje je možno 24 ur na dan, 7 dni v tednu, vse dni v letu. Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je v spletni trgovini LABI sklenjena v trenutku, ko prodajalec kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca.

Naročanje izdelkov v spletni trgovini/postopek nakupa

Kupec izbere vrsto ter količino izdelka. Pred oddajo naročila pregleda nakupno košarico, izvede morebitne popravke ali nadaljuje z nakupom in potrdi naročilo. Sledil bo obrazec v katerem kupec vnese vse potrebne podatke za dostavo tega izdelka. Po potrditvi nakupa, spremembe več niso možne. Po končanem nakupu se uporabniku preko elektronske pošte pošlje obvestilo o izvedenem nakupu. V primeru, da je uporabnik izbral plačilo po predračunu, se mu predračun avtomatsko pošlje na njegov e-poštni naslov.
Naročene izdelke ponudnik pošilja preko Pošte Slovenije.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

Izdaja računa

Ponudnik po odpremi naročenih artiklov kupcu izda račun z razčlenjenimi stroški ter ga priloži pošiljki.
Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika in kupcu dostopno v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.

Vračilo izdelka / odstop od pogodbe

Vračilo izdelka iz naše ponudbe

V skladu z določbo 43.č člena ZVPot ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona.

V  primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga. Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prevzema vrnjenega blaga.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43. b člena.

Vračilo izdelka, narejenega po naročilu

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam in specifičnim željam (vsa odstopanja od standarnih izdelkov, ki jih najdete v trgovini LABI: prilagojena dolžina, širina, drugačna izbira blaga, tiska, personalizirani izdelki…).

V primeru, da uporabnik vrne izdelek, je bil že uporabljen in iz higienskih razlogov ni primeren za nadaljnjo prodajo, lahko podjetje Goran Vadlja Kamenjašević S.P. terja odškodnino.

Reklamacija / stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Če so dostavljeni napačni izdelki, kupec vrne dostavljene izdelke in jih bo ponudnik brezplačno nadomestil z ustreznimi. V tem primeru ponudnik krije stroške poštnine. Ponudnik ne krije stroška vračila reklamiranih izdelkov, v kolikor ni bila ugotovljena napaka iz ponudnikove strani. Prvotno dostavljeni izdelki se lahko vrnejo samo neuporabljeni, nepoškodovani in v enaki embalaži. Prvotno dostavljene izdelke  vrnite  neuporabljene, nepoškodovane in v enaki embalaži, ustrezno zavarovane pred poškodbami med transportom – zapakirane v embalažo, primerno za pošiljanje tekstila.

Če dostavljeni izdelki ne ustrezajo lastnostim oz. specifikacijam naročenih izdelkov (dostava izdelkov z napako), mora kupec o tem obvestiti ponudnika v osmih dneh od datuma prejema izdelka. Podjetje Goran Vadlja Kamenjašević S.P. ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko mine šest mesecev, odkar je bil izdelek izročen. Potrošnik oz. kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in nosilcem spletne trgovine in izdelovalcu izdelkov – Goran Vadlja Kamenjašević S.P. omogočiti, da izdelek pregleda. Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik po svoji izbiri zahteva: odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

Popusti

KODA ZA POPUST 

Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine LABI in je časovno omejena. Po izteku tega roka je koda za popust neveljavna. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu Nitke ali v drugih medijih.

Pri oddaji naročila v nakupovalni košarici lahko uporabnik vpiše veljavno kodo za popust klikom na oznako kliknite tukaj za vnos kode, kamor vpiše kodo za popust in pritisne na gumb z oznako »unovči kupon« Ko uporabnik vpiše kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

Nadaljuje z ostalimi postopki nakupa v nakupovalni košarici.

DRUGI POPUSTI

V spletni trgovini LABI lahko potekajo različni popusti in akcije. Najpogostejši popusti so popusti za naročilo izdelkov v sklopu prednaročil, popusti za pospeševanje prodaje in popusti, ki se nanašajo na razprodajo zalog. Popusti veljajo v določenem časovnem obdobju, razen če ni zapisano in javno objavljeno drugače. Pridržujemo si pravico, da določenega izdelka v času trajanja popustov ni več na zalogi in ga ni možno več izdelati.

Vsi popusti so jasno navedeni ob izdelku samem. Popustov ni mogoče zamenjati v denarna izplačila. V kolikor kupite stvar pred popusti, niste upravičeni do dodatnih popustov, četudi so znižani enaki izdelki.

Varnost podatkov

Lastnik spletnega mesta LABI (Goran Vadlja Kamenjašević S.P.) zagotavlja varovanje osebnih podatkov, ki bodo uporabljeni izključno v namene obveščanja o poteku naročila (v primeru, da obiskovalec v spletni trgovini opravi nakup) ter na željo kupca za obveščanje o novih izdelkih in akcijah. Lastnik jamči, da bodo podatki obiskovalcev in uporabnikov uporabljeni le v namen nemotenega poteka naročil in ne bodo predani tretji osebi.
V primeru težav oz. nejasnosti pri uporabi spletnega mesta si lastnik spletnega mesta pridržuje pravico do stika s potrošnikom prek sredstev komunikacij na daljavo.
Obiskovalec z izvedeno registracijo dovoljuje lastniku spletnega mesta zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese pri registraciji. Vsi podatki, ki jih obiskovalec navede pri registraciji, so namenjeni le poslovanju ponudnika, ki jih ne posreduje v druge namene ali tretji osebi. Trajno hranimo podatke, ki jih je obiskovalec vnesel ob registraciji v računalniški sistem, ki je ustrezno varovan in zaščiten. Ob morebitnem “vdoru” v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti!

Komunikacija z uporabnikom

LABI bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Podatke uporabnikov lahko uporabi tudi za namene internih tržnih raziskav in obveščanje kupcev o novostih in akcijah v spletni trgovini www.labi.si.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

Piškotki

Z uporabo spletne trgovine LABI se strinjate z uporabo piškotov na vašem brskalniku. Shranjujejo se na vašem disku in zagotavljajo boljšo uporabniško izkušnjo na spletni strani (katere izdelke ste dodali v košarico, ali ste že prijavljeni, katere nastavitve ste izbrali, itd.)
Piškoti niso nevarni. Niso računalniški programi in ne morejo vplivati na delovanje vašega računalnika. Med brskanjem spletne strani se v brskalnik nalagajo piškoti, preko katerih nam naš oglaševalski partner omogoča ponovno oglaševanje obiskovalcem link na drugih spletnih straneh. Storitev ne zbira ali shranjuje nobenih osebnih podatkov.

Intelektualna lastnina

Spletna trgovina LABI je last podjetja Goran Vadlja Kamenjašević S.P. in z njim tudi vse vsebine, logotipi, fotografije in ostala avdiovizualna ter tekstovna dela. Vsi omenjeni elementi so tako predmet intelektualne lastnine, s čimer ima podjetje Goran Vadlja Kamenjašević S.P. edino pravico razpolaganja s pravicami do vseh vsebin na portalu. Uporabnik spletnega mesta ima pravico dostopa do spletnega mesta, registrirani uporabnik pa ima poleg pravice dostopa do spletnega mesta tudi pravico uporabe aktivnosti, ki jih lahko uporablja kot registrirani uporabnik. Z dostopom do spletnega mesta se uporabniku dovoli, da lahko omejeno, neizključno in le za zasebne namene uporablja vsebino spletnega mesta pod pogoji iz teh splošnih pogojev uporabe. Vsako drugo reproduciranje ali druga uporaba kateregakoli elementa na portalu ali za katerikoli drug namen, vključno z komercialno uporabo, ali za tretje osebe je prepovedano brez vnaprejšnjega pisnega soglasja podjetja Goran Vadlja Kamenjašević S.P.

Obveščanje in e-novice

Uporabnik se s prijavo na e-novice strinja, da ga obveščamo o novostih in akcijah na našem spletnem mestu. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novic.

Omejitev odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Pritožbe in spori

LABI spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. LABI se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti.

LABI se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si LABI prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Spletna trgovina LABI si po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Poslanstvo trgovine so zadovoljne stranke in izdelki v redni uporabi. Vedno pa sem vam na voljo tudi na elektronski pošti naroci@labi.si, kjer vam bom z veseljem pomagala razrešiti dvome in vprašanja.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi LABI ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

LABI, ki kot ponudnik blaga omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na spletni povezavi: <<–POVEZAVA–>>

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Dostava in poštnina

Pošiljamo VSAK DELOVNI DAN. Dostavo za spletno trgovino www.labi.si opravlja Pošta Slovenije.

Vsako naročilo oddano skozi sistem LABI trgovine bomo obravnavali v roku treh delovnih dni po oddaji naročila. V primeru, da to iz kateregakoli razloga ne bo mogoče, vas bomo o tem obvestili.

Vaše naročilo bo šlo v izdelavo, ko prejmemo potrditev plačila za naročene izdelke. Rok dobave je 10 delovnih dni od plačila.

Ko bodo izdelki pripravljeni, bo paket odposlan oz. pripravljen za prevzem. V kolikor dostava v dostavnem času ni mogoča ali pa bi bila izvršena predčasno, LABI trgovina obvesti kupca. Partner za dostavo pošiljk je POŠTA SLOVENIJE, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Znesek dostave je odvisen od načina plačila in zneska nakupa.

Pošta Slovenije obračuna strošek provizije.

-30% na vse izdelke

Začnimo šolsko in vrtčevsko leto s POPUSTOM na vsa LABI otroška oblačila!!

Vnesite kodo:

ŠOLAVRTEC30

LABI
3 za 2

Na vsake 3 naročene izdelke dobite enega GRATIS!

AKCIJA NA VSE LABI IZDELKE